ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВНОСТЕЙ
У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
1. Організатор.
1.1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВРОРА ДЕВЕЛОПМЕНТ», юридична адреса: 03680, м. Київ, пр. Перемоги, будинок 53 А, фактичне місцезнаходження та адреса для листування: 69002, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 83-85.
1.2. Організатор безпосередньо самостійно проводить маркетингові активності (акції, розіграші, Giveaway, тощо).
2. Мета проведення маркетингових активностей.
2.1. Метою проведення маркетингових активностей є популяризація ТРЦ АВРОРА для збільшення кількості підписників в соціальних мережах Facebook та Instagram та покупців в торгових точках ТРЦ «АВРОРА».
3. Місце, період проведення маркетингових активностей, дата визначення переможців та результати проведення активностей, призовий фонд та інші умови участі.
3.1. Маркетингові активності проводяться в соціальній мережі Facebook та Instagram.
3.2. Період проведення маркетингових активностей, дата визначення переможців, призовий фонд та інші умови участі в маркетингових активностях зазначаються в окремих постах в соціальних мережах Facebook та Instagram.
3.3. Організатор маркетингових активностей залишає за собою право збільшити/зменшити призовий фонд, або включити додаткові призи, не передбачені окремим постом в соціальних мережах, або змінити вартість наявних призів. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор повідомляє про них на офіційних сторінках у соціальних мережах.
3.4. Строк проведення маркетингових активностей та/або дата визначення переможців можуть бути змінені Організатором за його власним рішенням самостійно без пояснення причин, про що останній повідомляє в офіційних сторінках у соціальних мережах.
4. Учасники маркетингових активностей.
4.1. В маркетингових активностях можуть брати участь дієздатні громадяни України, які досягли18 років, проживають в місті Запоріжжя та які виконали всі дії, необхідні для участі в розіграші.
4.2. Учасники маркетингових активностей під час участі в них зобов’язуються:
- дотримуватися вимог даних Правил та норм чинного законодавства України;
- свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам;
- не чинити дій, які ставлять під сумнів правомочність участі такого Учасника.
4.3. Участь у розіграші беруть лише приватні (особисті) акаунти, а не комерційні (акаунти, які використовуються для здійснення господарської діяльності).
4.4. Усі Учасники зобов’язані виконати умови передбачені цими Правилами та зазначені під окремим постом в соціальних мережах Facebook та Instagram. Учасник, який не виконав хоча б однієї умови з Правил та/або умов під окремим постом в соціальних мережах Facebook та Instagram, не може здобути перемогу в розіграші. На момент проведення маркетингових активностей участь беруть усі Учасники, що виконали умови, які дають їм змогу потрапити до загального списку. Але якщо виграє та людина, що не виконала хоч однієї умови, визначення Переможця здійснюється повторно.
4.5. Своєю участю в маркетингових активностях Учасник (кожен з Учасників незалежно один від одного) підтверджують повну згоду з усіма умовами та правилами маркетингових активностях, а також зобов’язуються їх виконувати. Факт участі в маркетингових активностях означає ознайомлення і повну згоду всіх Учасників з умовами цих Правил та умовами, які містяться під окремим постом в соціальних мережах Facebook та Instagram.
4.6. Організатор має право виключити Учасника із розіграшу, якщо його буде запідозрено в масовій участі в різних конкурсах, акціях та інших маркетингових активностях з метою наживи (призолов, promohunter, тощо).
4.7. Учасник/Переможець своєю участю в маркетингових активностях підтверджують і надають згоду на те, що їхні імена та фотографії можуть бути опубліковані та використані Організатором безкоштовно в будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, на офіційному сайті Організатора та на сторінках у соціальних мережах, що стосуються проведення маркетингових активностей, в рекламних цілях засобом і методами, які не порушують чинне законодавство України.
4.8. Учасник маркетингових активностей може стати Переможцем лише один раз та лише в одній соціальній мережі в межах відповідного розіграшу.
5. Порядок отримання Призів.
5.1. Представник Організатора зв’яжеться із Переможцем за допомогою особистого повідомлення в соціальній мережі Facebook та Instagram.
5.2. Ненадання Переможцем відповіді на запит представника Організатора в особистих повідомленнях – Instagram, Facebook протягом дня з моменту оголошення переможця буде означати відмову Переможця розіграшу від отримання Призу. Організатор залишає за собою право ухвалювати подальше рішення стосовно Призу.
5.3. Видача Призів здійснюється особисто Переможцю за фактичним місцезнаходженням Організатора за попередньою домовленністю представника Організатора з Переможцем.
5.4. Грошовий еквівалент та/або заміна на інший Приз неможливі. Заміна Призів розіграшу будь-яким іншим благом не допускається.
5.5. Переможець маркетингових активностей не може передати право отримання Призу в рамках розіграшу будь-якій третій особі.
5.6. З моменту отримання Призу, Організатор не несе відповідальності за випадкове знищення чи пошкодження Призу.
5.7. Організатор не несе гарантійних зобов’язань по Призу, отриманому в рамках проведення розіграшу.
6. Інші умови.
6.1. Організатор має право в односторонньому порядку доповнити чи змінити дані Правила та/або умов під окремим постом в соціальних мережах Facebook та Instagram.
6.2. Повідомлення про доповнення або зміну цих Правил публікується на сайті https://avrora.in.ua/, шляхом розміщення нової редакції цих Правил.
6.3. Оподаткування доходів осіб, які отримали приз, проводиться відповідно до чинного законодавства України.
6.4. Рішення щодо спірних ситуацій, про які не йдеться в цих Правилах або в умовах розіграшу, ухвалює на свій розсуд Організатор акції.
6.5. Організатор залишає за собою право не вступати в письмові переговори або в будь-які інші контакти з Учасниками маркетингових активностей. Під час проведення маркетингових активностей чи після їх закінчення, Організатор не зобов’язаний вести переписку з потенційними Учасниками і надавати пояснення в усній чи письмовій формі з питань, що стосуються умов проведення, визначення переможця на умовах розіграшу чи будь-яких інших подібних питань щодо проведення маркетингових активностей.
6.6. Організатор не бере на себе відповідальності у відношенні будь-яких суперечок стосовно Призів. Організатор не вступає в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб Учасниками/Переможцями і прав на одержання Призів. Організатор не бере на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.
6.7. Результати визначення переможців після отримання ними призів вважатимуться остаточними та не підлягають оскарженню.
6.8. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, та/або спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним і оскарженню не підлягає.